Rondje Andalusie - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Harm en Rini Pansier - WaarBenJij.nu Rondje Andalusie - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Harm en Rini Pansier - WaarBenJij.nu

Rondje Andalusie

Blijf op de hoogte en volg Harm en Rini

22 Januari 2014 | Spanje, Málaga

Na een heerlijke tijd in Portugal zijn we nu gearriveerd in Malaga nadat we eerst Sevilla hebben bezocht waar we o.a. de Arena hebben bekeken en een museum welke de historie van deze stad liet zien.Vervolgens naar Cordoba wat een prachtige oude stad heeft met smalle straten en een indrukwekkende moskee wat de op twee na grootste ter wereld is. hierna naar Granada met als hoogtepunt het Alhambra wat erg veel indruk maakte met zijn onvoorstelbare versieringen aan wanden en plafonds. Erg de moeite waard om langs te gaan. Wat prettig was tijdens deze trip was dat het weer met zijn bewolking en soms regen uitgelezen was voor een steden bezoek.Nu staan we op een heerlijke camping direct aan zee en is inmiddels de zon terug en zo'n 22 graden. Voorlopig blijven we dus omdat de verwachtingen wat weer betreft onveranderd zijn.We genieten nog met volle teugen en zien uit naar onze overtocht naar Marocco waar jullie meer van ons horen.
groetjes en tot een volgend bericht.

• 22 Januari 2014 - 22:42

Ali En Ate Van Der Meer:

Doen jullie goed, alweer een andere fiets?

• 23 Januari 2014 - 12:09

Ria Van Der Jagt:

Hallo luitjes,
    Leuk om weer ff wat te horen.wij vonden Sevilla en Granada ook heel mooi,Cordoba doen we een andere keer. Gaan jullie ook nog naar Rhonda??? Schijnt ook heel mooi te zijn.
    Fijn dat jullie lekker weer hebben,geniet er maar van. Is het niet lastig één fiets??? Of huren jullie er een als je wilt fietsen? Groetjes André en Ria

• 23 Januari 2014 - 16:42

Gerda Sparreboom:

Jullie hebben al heel wat plaatsen aangedaan en mooie dingen gezien en bekeken.
    Fijn dat het weer nu lekker is en jullie van de zon kunnen genieten.
    Heel veel plezier nog.

• 23 Januari 2014 - 16:47

Gerda Sparreboom:

Zie hierboven dat Rhonda aanbevolen wordt. Daar ben ik in september met Gabrielle en Claudia ook geweest.
    Is zeker de moeite waard. Ook het plaatsje Michas (weet niet of ik het precies goed schrijf) is heel leuk.
    Wit dorpje met straatjes op verschillende niveaus. Ligt vlak bij Benalmaldena.

• 23 Januari 2014 - 20:27

Angelique:

Hoi,
    Zo te lezen zijn jullie heerlijk aan het genieten. 22 graden iets om jaloers op te worden. Jullie hebben al veel gezien en meegemaakt. Hier in Nederland gaat verder alles zijn gangetje. We kijken uit naar onze vakantie wintersport. Met onze nieuwe X1 op vakantie. Mitshibutshi ingewisseld.
    Nog heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie verslag van Marokko. Groetjes Angelique

• 28 Januari 2014 - 08:23

Ella:

Hallo jongelui, lees in de reacties dat mensen bezorgd zijn over die gestolen fiets. Je springt toch gewoon achterop ? Nu betaald al dat sporten zich een keertje uit.
    Mooi die steden en ook de zon er nu bij. Houd de zon vast , ook voor mij want volgende maand vertrek ik richting spanje. En slenteren door al die smalle straatjes wil een mens toch zonder laarzen en paraplue.
    Hoe bevalt jullie het leven in de camper? Verkassen julli om de ?? Dagen? Of blijven jullie langere tijd ergens?
    Komen jullie veel toeristen tegen, en hoe is het s.avonds? Vroeg donker. Koud?
    Dat lezen we misschien in het volgende verslag. Groetjes Ella