voorlopig op de plaats rust - Reisverslag uit Monte Gordo, Portugal van Harm en Rini Pansier - WaarBenJij.nu voorlopig op de plaats rust - Reisverslag uit Monte Gordo, Portugal van Harm en Rini Pansier - WaarBenJij.nu

voorlopig op de plaats rust

Blijf op de hoogte en volg Harm en Rini

14 December 2013 | Portugal, Monte Gordo

Na een prachtige reis langs de Algarve van west naar oost met mooie vergezichten, wandelingen fietstochten en het stelen van een fiets van ons zijn we nu aangekomen in Monte Gordo waar we ongeveer een maand blijven om in alle rust hier de feestdagen door te brengen.Wij wensen van hieruit iedereen ook hele fujne dagen en een gezond begin van 2014.Hartelijke groeten uit een warm en zonnig portugal.

• 14 December 2013 - 18:21

Ria Van Der Jagt :

Treetje,das balen zeg dat één van jullie fietsen is gestolen,hopelijk wel goed verzekerd???
    Geniet lekker van de zo'n,fijne feestdagen en een goed begin van 2014

• 14 December 2013 - 18:41

Ella:

Jammer van die fiets maar het zal de pret niet drukken. Zo te lezen hebben jullie het prima naar de zin. Ook voor jullie fijne feestdagen en een gezond en mooi 2014. Groet Ella

• 15 December 2013 - 13:14

Ate Van Der Meer:

Pech van die fiets maar prettige feestdagen daar toegewenst. Ali, Ate

• 16 December 2013 - 20:51

Simone En Dries KLeingeld:

Wij wensen jullie daar een zonnige kerst en een schitterend nieuwjaar toe en als jullie weer thuis zijn een blinkkende nieuwe fiets, groeten van ons.

• 19 December 2013 - 10:32

Conny Van Sabben:

Ik wil ook nog een keer naar Monte Gordo ben er nog nooit geweest! Is het leuk daar?
    Fijne feestdagen! Groeten uit Hoek van Holland. xxx