schipbreuk in Lagos - Reisverslag uit Sagres, Portugal van Harm en Rini Pansier - WaarBenJij.nu schipbreuk in Lagos - Reisverslag uit Sagres, Portugal van Harm en Rini Pansier - WaarBenJij.nu

schipbreuk in Lagos

Blijf op de hoogte en volg Harm en Rini

28 November 2013 | Portugal, Sagres

tijdens een wandeling in Lagos zagen wij de schipbreuk van het engelse zeilteam die nog even moeten oefenen voor Rio

• 28 November 2013 - 23:51

Roni:

met je neus op het nieuws dus. Ik heb vanavond mezelf helemaal in de kerstsfeer gezongen. Ivo stuurde foto's van de resultaten van het werk van de afgelopen weken op Bali. Zag er goed uit. Heb t goed, geniet van de zon.

• 29 November 2013 - 10:14

André En Ria :

Hoop dat het goed afgelopen is voor de zeilers,mooie foto's. Geniet ervan ,want hier is het
    k.....weer,groetjes.

• 29 November 2013 - 16:31

Gerry En Joke:

hallo Harm en Rini.
    hebben jullie het naar de zin,hopelijk hebben jullie mooi weer,hoef niet zo heet te zijn.
    zitte jullie nu in Portugal.
    geniet van jullie trip,maar het duurd nog wel even.
    heel veel groetjes,en tot horens.

• 07 December 2013 - 20:27

Dries En Simone:

Hallo Rien en Harm, hoe is het met jullie daar in het mooie verre? genieten zeker ik ben wel een beetje jaloers op jullie, spannend allemaal mooie foto,s, met ons hier is het goed.Nog veel plezier jullie hebben nog tijd genoeg om veel mooi,s te ontdekken, groeten van ons en tot horens.